PIELĘGNACJA UST

Każda z nas chciałaby mieć pełne wargi, prawda? Niestety tak jak o paznokcie, włosy, cerę musimy dbać, pielęgnować, aby mieć efekty,tak samo jest z ustami. Ostatnio wiele czytałam na ten temat, gdyż przy malowaniu ust mam wrażenie, że są... spierzchnięte. Tak mam spierzchnięte usta, gdyż nigdy nie pomyślałam, aby o nie dbać. Nadgryzałam suchy naskórek, nawet aż do krwi i nie stosowałam żadnych peelingów nawilżających w zimę. Nigdy ogólnie mi to jakoś nie przeszkadzało, że mam takie usta, do czasu, gdy... zaczęłam się malować szminką matującą i ZAWSZE to okropnie wyglądało. Stwierdziłam, że tak nie może być, iż nie ma nic gorszego jak suche usta, a uśmiechem można rozkochać każdego faceta!
Zaczęłam od domowych peelingów do ust, szukałam różnych przepisów i znalazłam! Na wielu stronach widziałam CUKROWY PEELING DO UST, PEELING NA USTA Z MIODU I CUKRU. Stwierdziłam, że coś w tym musi być, więc spróbowałam! Jej frajda co? :D Potrzeba tylko dwóch składników, które mam w domu, bym miała w końcu piekne usta i ... ponętny uśmiech :) Na niektórych stronach widziałam, żeby używać cukru brązowego, jednak jeśli nie macie w domu cukru brązowego nie przejmujcie się, można zamienić na cukier bialy :)
A więc według mojego przepisu 


1. Do miski wsyp biały cukier (jedną, dwie łyżeczki ile chcesz, ja sypie na oko)
 
2. Zalej to miodem

 3. Wymieszaj

 4. GOTOWE

Taki peeling nakładam na usta i rozcieram okrężnymi ruchami co jakiś czas przez ok. 1 min :)
Możecie też dodać oliwę z oliwek, jednak do tej pory jej nie użyłam, gdyż jeszcze nie zdążyłam zakupić. Oliwa ma na celu złagodzić podrażnienia, zmiękczyć spirzchniętą skórę, nawilżyć i lekko natłuścić usta.


Następnym sposobem, który znalazłam w internecie jest peeling kokosowy. Jeszcze nie miałam okazji go przetestować, jednak w najbliższym czasie mam nadzieje, że go sprawdze. 

  • składniki:
  •  1 łyżka cukru
  • Olejek jojoba
  • 1 łyżeczka Nierafinowanego oleju kokosowego

przygotowanie:

W miseczce wymieszaj ze sobą olej kokosowy, olejek jojoba. Dodaj łyżkę cukru. Gotowy peeling przełóż do słoiczka.


Kolejnym moim sposobem jest używanie wazelin i różnorakich masełek do ust. Na chwilę obecną używam: 


Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego wieczoru :) 

Komentarze

Popularne posty