JAROSŁAWIEC 2016 ♥



 Uwielbiam zdjęcia przy zachodzie słońca!! Ogólnie to mam w większości tylko takie zdjęcia z nad morza :D
Najwspanialsze chwile w lipcu spędziłam w Jarosławcu na kolonii. Chwilowo miałam obawy czy się wybrać czy nie, jednak... Zaryzykowałam... Przeżyłam tam niesamowite chwile z rówieśnikami, o których nie da się zapomnieć.  Mam nadzieję, że w przyszłym roku znowu wyjadę na kolonię zwiedzać inne miejsca :) 
Jedzenie było bardzo niedobre, ale są tego zalety!! Przez te dwa tygodnie schudłam 3 kg :D Mam nadzieję, że nie dostałam efektu jojo... 
A wy macie swoje ulubione polskie morze? Ja wiem, że jest nim Jarosławiec i mam ochotę w przyszłym roku wyjechać tam jeszcze raz :) 








         



 



         




   
                                          



t-shirt - sinsay 
spodenki - cropp
trampki - new yorker


Komentarze

Popularne posty