GDZIE TA MOTYWACJA?

Pewnie każda z nas miała chwile słabości i już miała dosyć treningów i diety. Wiem to, bo nie raz powracałam do ćwiczeń i nie raz zakończyłam to swoje odchudzanie. Wtedy mamy różne wymówki

NIE chce mi się
NIE dzisiaj
NIE mam czasu
NIE umiem

a tak naprawdę to jest LENISTWO.
PAMIĘTAJ od lenistwa żadna z nas jeszcze nie schudła ŻADNA :)
Może to ten czas żeby wstać i ruszyć dupę z pełną energią i zacząć wszystko od nowa?

WYTRWAŁOŚĆ = CEL

tylko dzięki WYTRWAŁOŚCI osiągniesz to co chcesz.
Nawet nie zdajesz sobie sprawy jakie to jest piękne uczucie, gdy RUSZYSZ TYŁEK mimo, że się NIE CHCE. Słowami Ewy Chodakowskiej PAMIĘTAJ, ŻE TWOJE CIAŁO MOŻE WIĘCEJ, NIŻ PODPOWIADA CI UMYSŁ. Nawet nie wiesz jakie jest super uczucie, gdy widzisz Twoje ulubione ciasto, czekolade i cokolwiek innego, a ty nie pomyślisz NIE MOGE tylko NIE CHCE, WOLĘ MARCHEWKĘ (czy cokolwiek inne :D) 
Nie możesz przejść przez życie zastanawiając się wiecznie jakby to było gdyby....... więc przestań narzekać i zrób wszystko jeszcze raz, tym razem na maxa, do końca walcząc o marzenia. Kto o Ciebie zadba jak nie Ty sama, to Ty jesteś Panią swojego losu. Ty nikt inny! Zadedykuj sobie ten sukces, zdobądź go i udowodnij sobie, że potrafisz. Już nigdy nie wypowiadaj słów zaczynających się na NIE.


CHCE MI SIĘ
POTRAFIĘ
DAM RADĘ
JESTEM SILNA
MAM CZAS
ZROBIĘ TO
Piękne słowa, prawda?
Wierzę, że razem damy radę wszystko zrobić, WIERZĘ W CIEBIE MALEŃKA!!

Komentarze

Popularne posty